Peyas’ta çocuklar için atölye 2026-06-25 11:14:12   AMED - İklim Değişikliği ve Sıfır Atık Müdürlüğü’nün çevreyi koruma, geri dönüşümü yayma ve atıkları azaltma amacıyla çocuklara dönük atölye düzenledi.   Amed'in Peyas (Kayapınar) Belediyesi İklim Değişikliği ve Sıfır Atık Müdürlüğü çevreyi koruma, geri dönüşüm atölyesi gerçekleştirdi. Atıkları azaltma amacıyla çocuklara dönük düzenlenen atölyelere bin 200 öğrenci katıldı. Park 75’te bulunan Ekolojik Eğitim Bahçesi’nde ay içinde gerçekleşen atölyelerde çocuklara yönelik, bez çanta yapımı, tohumun yolculuğu, atık kâğıttan kâğıt yapımı ve kuş yemliği yapımı çalışmaları uygulamalı olarak gösterildi.   Ekolojik farkındalığı artıran etkinlikler devam edecek    Ekolojik farkındalığı artıran, geri dönüşümü teşvik eden ve doğayla uyumlu bir yaşamı destekleyen çalışmaların devam edeceği açıklamasında bulunan İklim Değişikliği ve Sıfır Atık Müdürlüğü, “13 Mayıs tarihinde başlattığımız Ekolojik Dönüşüm Atölyelerimizde, dönem boyunca bin 200 öğrencimizi ağırlamanın mutluluğunu yaşadık. Çocuklarımız ve gençlerimiz geri dönüşüm, sıfır atık, kompost, doğal yaşam, sürdürülebilir üretim ve çevre bilinci konularında hem öğrendi hem de uygulamalı etkinliklerle doğayla güçlü bir bağ kurmaları sağlandı. Her atölyede, daha yaşanabilir bir gelecek için küçük adımların ne kadar büyük değişimlere dönüşebileceğine tanıklık ettik. Ekolojik Eğitim Bahçemizde gerçekleşen bu buluşmalar sayesinde öğrencilerimiz yalnızca çevre konusunda bilgi edinmekle kalmadı; aynı zamanda doğaya karşı sorumluluk duygusunu da deneyimleyerek öğrendi” dedi.